Friday, 15 February 2013

cerita awak.


hai awak. saya tahu awak takkan pernah luangkan masa nak baca cerita sedih saya.
awak nak tahu tak? nak ke awak tahu ni? *tunduk bawah.
mase tu kan.. saya risaukan awak. awak macam hilangkan diri. ada orang bisik bisik pada saya.. dia kata awak memang nak jauhkan diri daripada saya.. saya tahu.. orang yang bisik bisik tu.. diri saya sendiri.. sebabnya.. saya takut kehilangan awak.. saya pujuk diri saya.. saya kata.. awak ni orangnya pegang pada janji..

masa tu lagi.. saya call awak.. call dengan perasaan awak akan cakap.. awak pun rindu saya juga..
tapi.. awak marah saya.. awak cakap saya ganggu awak.. awak tengah banyak kerja..
saya diam je.. dalam hari saya kata.. awak.. miss u :)))
saya tanya awak.. tu je yang awak nak cakap? :(
pastu awak cakap.. awak kena pergi sekarang.. awak terus putuskan call saya..
saya call lagi.. awak letak.. saya call lagi.. saya harap awak angkat.. sebabnya saya nak dengar suara awak..
tapi awak letak lagi.. sampai prepaid saya tak ada baki lagi..
malamnya.. saya harap awak akan minta maaf dengan saya macam dulu..
tapi.. tapi.. *kesat air mata..
tapi tak.. tapi kan awak.. saya tak nak nangis pon.. :))))

saya bukannya princess pun nak kena layan elok elok.. saya... saya.. hummm entahlah...
  lepastu.. kan awak.. saya text awak.. saya cerita kat awak.. cerita tu panjang sangat..
saya harap awak akan respons macam dulu awak dengar cerita saya..
tapi.. tak balas apa apa..
tak pape lahh..  cerita saya memang membosankan.. sebabnya saya selalu cerita benda yang sama.. sambil ketawa ketawa kalau saya suka benda tu..

saya selalu tunggu awak..
tapi kalau saya dah takde kat tempat yang selalu saya tunggu satu hari nanti..
awak jangan marahkan saya macam awak pernah buat dulu ye..
saya sayangkan awak..
awak kawan baik saya.. awak kawan gaduh saya.. awak semuanya..
bye awak..