Wednesday 23 January 2013

aku kan suke betul kat kau ankle boot!


 well assalamualaikum. by the way entry kali ni nampaknye berbau keduniaan. well tengok tajuk je.like what? aku suke kasut boot.. like serius.. boot yang macam phua chu kang pakai ke? wkwkwkwkwk..
anyway.. aku nak cite kat korang seribu ehh satu benda. fyi, aku bukanlah updated sangat.. fashionista bagai.. dahlah salu pakai baju outdated.. pstttt.. aku suke pakai long dress..kerana ia akan menampakkan aku kurus lagi tinggi..wkwkwkwkwk...optic illusion je tu..aku merayu tolonglah percaya.. out ot topic..
back to main idea.. aku ni bukan banyak noh duit nak spend untuk berfesyen.. kalau duit aku dalam wallet je dah berkepuk takpe lah kan.. aku ni dahlah ada banyak tanggungjawab nak kena pikir.. well kata student kan.. kang bile darurat.. sape nak tolong? sebab tulah tak boleh membazir. kenelah pandai plan perbelanjaan kite bro.. even aku selalu shopping through online..wkwkwkwkkw..

boot phua chu kang.. wkwkwkwk


tapi.. tapi.. sebenarnya.. walau aku bukan kategori fashionista pong.. aku pon adelah memendam keinginan nak stylo mylo macam selebriti yang famous vouge the vass.. hahahahahah nak macam selebriti je kan... maluuu maluuuuu malunyerrrrrrr... aku ni nak kate cerewet tu bolehlah.. tengok keadaan lah.. kalau aku beli satu baju tu.. aku akan pastikan dia betul betul lawa... selesa.. harga berpatutan dengan baju tu la.. kalau aku macam second or third thought, biasa aku tak beli kot. sebab aku tau mesti aku tak pakai pongg...

contoh ankle boot in dark and light colour... ;') hensemm kan.... hamagad...



anywayyy aku suka boot ni.. boot ni semat kot pada aku.. bila aku pakai,, rasenye macam aku ni hemsemmmm tahap tak terkawal la.. *kembang kembang hidung..
yang aku suka pasal boot ni.. emmm entahlahh memang aku ssuka.... hahahahhaha..cehhh actually sebab dy looks ekslusif gitu... warne dia macho.. match dgn baju kaler pape.. dan yang membuatkan dia kelihatan teramat handsome.. sebab dia ade tumit sikit..so tak macam boot lain.. rasa macam dah cool gile je wehh kalau pakai boot ni.. hahaha..

ahaa.. tak henti henti aku dok gebang dengan classmate aku (nama dirahsiekan) about boot ni.. haha!jakun gile aku.. serius suka sangattt! tak sabar nak tunggu sale hahaha bile ntah sale.. sebab nak beli and snap gambar ala selebriti.. kesian aku kan.. hahahah..

okayh dah tu je.. :)

No comments:

Post a Comment