Saturday 19 January 2013

selalu.





saya ada awak. awak ada saya.

bahagia.

ketawa ketawa.

kejut kejutan.

setiap pagi awak yang pertama. 

good morning sunshine. 

hati dijaga.

perasaan dihargai.

semuanya pergi kini. terbang beribu batu kalah burung yang terbang tinggi menyelematkan diri dari serangan tsunami. 

selalunya aku yang berfikir. adakah awak salah satu dari burung itu?

bezanya. awak terbang bukan kerana tsunami. tapi kerana jawatan atau mungkin lebih tepat tanggungjawab yang disandang. atau.. apa..

mungkin hati ni terlalu tiada siapa siapa untuk diambilberatkan.

okayh.dah.terima kasih. ye terima kasih. kerana baca tulisan ini. apa yg awak dapat? hari ni hari ahad. hari cuti. dan saya? ah. tak dapat janji. mungkin tidur sepanjang hari. atau baca buku tanpa henti. tak ada apa yang dirancang lagi. dulu aku berharap. sekarang tidak lagi. sebabnya saya terlalu kasihan dengan hati saya, yang saya campakkan dia ketepi. semuanya sebab awak. terima kasih juga sebab ajar saya menjadi orang yang selalu memikirkan orang lain lebih dari saya. 

okay dah, itu aje. 


No comments:

Post a Comment